Home

OWNER

Facebook

Twitter

tengz awak ! :)

5 JULAI 2012 . . .tarikh yang agak bermakna bagi aku sebab fiq aku datang asrama Maharani . . maknanya,,dia dah tunaikan permintaan aku walaupun sepatut nya kedatangan dia pada 4 JULAI 2012,,tapi disebab kan cuaca yang tak mengizinkan,,terpaksalah dia datang keesokan harinya . . aku bersyukur sangat sebab dapat jumpa dia walau seketika cuma . . tapi aku tau,,dia mezti sakit ati kan sebab dah datang jauh2 tetiba aku diam seribu bahasa kat situ. . bukan aku tak nak cakap dengan dia. . tapi aku segan + malu . . haha ! sory laa . . aku memang macam nie. . tahap keseganan aku memang tahap gaban . . Tengz awak ! sayang awak sepantas kilat ! :)               


aku rindu dia. . rindu yang teramat. . satu je yang aku harapkan . . semoga Allah redha dengan percintaan kami dan semoga kedua ibu bapa kami restu hubungan kami. . ceh ! mcm nak kawin je. . haha ! insyaallah kalau ada jodoh. . aku akan tunggu dia selagi dia tunggu aku. .aku setia dekat orang yang setia dekat aku . .tapi aku tahu . . cinta tak semestinya memiliki . . cinta memerlukan pengorbanan dan aku redha sekiranya dia tak ditakdirkan untuk aku. .janji Allah itu pasti . .aku yakin Allah dah tentukan yang terbaik untuk kami. . aku tunggu dia . . 



tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner