Home

OWNER

Facebook

Twitter

colour that personalize you !

now,,1:10 AM and i'm still awake. . ta ley tido. . ntah la. . buntu sngt skrng nie.  .juz teringat kat dia je. rindu kowt kat dia. .ok. . stop ! x nak layan perasaan malam2 nie. .ty bengkak lak mate aku esok. .tak pasal2 kantoi gitu je kang. .k lah. . memandangkan aku nie peminat setia PINK, , so aku nak cakap pasal warna. . warna dan personaliti seseorang. . aku juz na ckp pasal warna pink n biru je. .kah3 ! 


Ø   Pink >merah jambu<

Warna yang sering dilambangkan dgn kasih sayang,sensitiviti,kelembutan, kewanitaan dan kemanjaan. .warna nie jugak sering dikaitkan dengan sifat keanak-anakan,kurang matang,kendiri rendah serta mudah berubah2. . warna nie jugak menyebabkan individu merasa kurang semangat,lesu,rapuh serta sering memerlukan RASA DISAYANGI. .


Ø   Biru                                          
                                                                    
sering dikaitkan dengan individu pemikir,tenang,romantik,teratur,praktikal, berstruktur,kesungguhan terhadap tugas yg diberi,terlalu berhati2 dan menunjukkan keyakinan dlm berkomunikasi. . individu ini juga  kdng2 boleh mnjadi konservatif,KURANG MEMPERCAYAI ORANG LAIN dan terlalu kritikal terhadap diri dan org lain. .
        
ok,,that’s all. . ape pun, kita tak digalakkan untuk mempercayainya 100% ok ! ape yang penting skrg nie dah pukul 1:46 AM, ,time to sleep. .gud nite. . :’) *waiting for him to enter my dream. . :’) *


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

:'(

 jelez dia dgn perempuan laen ? don't be stupid syazwani ! he's not your's ! dia da lupekan kau, jangan carik dia lagi ! erk. .dia ta pujuk aku pun. .dia mara aku ea. .mesti dia da bosan asyik na pujuk aku je kan. .ok fine ! aku happy laa. . pening laa. . asal tah ary nie aku asyik terbaring je. .pastu tido. .2 la keje aku ary nie. .ta de semangat na buad pape. . bukak fb p0wn juz tngok wall dia. .sangat menyeksakan bila nampak dia on9 tapi ta mampu na tego dia. . :'( tapi aku mesti kuat ! aku bole. .doa aku sentiasa mengiringi dia. .aku sayang dia. .



zalim ke aku ? jahat ke aku ? ape yang saya nak awak tau, saya ta pernah bosan dengar perkataan maaf dari awak. .saya percaya awak tak de pape hubungan dengan budak tuh. .sye juz terkilan. .kenapa baru sekarang saya tau. .tapi ayat last awak tuh mcm na tinggalkan sye je kan. . :'( nasib laa klu bole bace. . mmg aku blurr kan. .


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

kenapa ?

guruh. .hujan. .seperti memahami jiwa aku yang lara ni. .kebenaran  tersingkap jua. .kekecewaan je yang bertandang kat dalam aty aku nie. .ta sangka. . sangat2 ta sangka. .kalau lah aku ta silap org, budak tuh satu dorm dgn aku kan taon lepas. .cuma dia sorang je yg dipanggil **** kenapa aku ta tau ? dan kenapa aku ta pernah diberi kesempatan tok tau ? ye. . mmg da lame. tapi aku yakin dyeorg berhubung lagy. . mcm mne aku na ngadap muka perempuan tuh ? dah la satu bilik prep ! shit ! tolong laa jangan sampai aku buad macam2. . kenapa laa aku terbaca. . n sory. . aku ngaku. . aku stalker kau tady. . bagos lah. . sorg dak form 5 tuh da tau. .tapi ta cakap pun dengan aku. .tapi aku mmg ta rapat pun dgn dia. .tapi kenapa ? kenapa kau ta amek je dia jadik adik angkat kau ? ta yah pikir pasal aku la. . semoga bahagia ! 


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

andai itu takdirnya...

'andai itu takdirnya. .' salah satu novel yang berjaya membuat hati aku sebak , merintih , pilu dan akhirnya aku tenggelam bersama deraian air mata. .bila bace novel tuh teringat kat fikri. . tetiba lak dia muncul depan 
mata. . hee. . mmg laa suke. . tapi aku ta ckp ngan dia , ta tengok muke dia sngt. . jahat ke aku ? 
zalim ke aku ? aku tak hukum dia. . semua yang aku buat ada sebab. .aku ta nak dia hancur kerana aku. . aku nak dia berjaya. . aku ta nak kongkong idop dia lagy. . kalau aku balas chat dia, , nanti aku makin rapat dgn dia. . dan akhirnya aku akan kongkong dia lagy. .salah ke aku buat mcm tu ? dia bukan milik aku. .aku tau. . mcm yang pernah aku ckp sblom nie, , dia bole idop tanpa aku. . dia ta kan rugi hanya kehilangan seorang perempuan yg bernama syazwani. . 
tapi dia rugi klu dia kehilangan ------- ------- persahabatan lebih penting dari segalanya. . aku hormati dia. .insyaallah. . aku tetap akn perhatikan dia dari jauh. .walau hati aku sakit, pedih, n menangis sekalipun, , aku terima. .aku yang da cipta jurang antara kami, n aku yang kena lalui semuanya. . dengan nama Allah, aku mengaku sesungguh nya aku menyanyanginya. .hanya doa yang mampu aku lakukan untuk mengembalikan kekuatan nie. . 
 di keheningan malam..aku merinduinya. .


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

heart break !

hai ! :) korang2 sihat ? hee..*dalam proses melupakan dia :( * tau kenapa ? sebab dia bole idop tanpa aku. . dia bole buat semua benda tanpa aku. . dia bole sayang perempuan laen seperti dye sayang kat aku. .dia ta perlukan aku. .dye ta kan rasa terkongkong lagy. .erk ? na tau ta ? * aku still minat dea lagy ! aku still sayang dea lagy ! aku still suka dea lagy ! aku still perlukan dea ah !* sory for the statement. .but that's real. .ya Allah,,di bulan yang penuh mulia ni, ,kau kuatkan lah jodoh kami hingga ke akhir hayat. . amin. . aku mencintainya. .


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

selamat berbuka ! :'0

hai semua ! selamat hari raya ! eh. . salah. selamat berpuasa ! :) semoga tahun nie lbih baik drpd sblumnye k. . hurm. . kcian dye, , tertanya2 knp aku tak on. .cm nie laa aku klu on. .mesty ad yg x kena. .biar lah. . aku tanak ganggu dia sngt. .biar dia dgn kehidupan dia. . n lupe lak. . "happy friendship for 17.7.2012 " ! :'( maaf. . tak dapat nak ckp sendiri. . biarlah aku luahkan kat dlm blog aku yg tak berapa nak cun nie. . aku rindu gak kat dea. .tapi sifat aku yg terlalu jelez nie dah membuatkan idop aku derita dan akhirnya aku buat keputusan untuk berdiam diri. .itu yang termampu. . maaf. .maaf. .maaf. . aku perlu ketenangan. .n aku hapdet blog nie pown sbb aku ta tau nak luahkan kat sape. .


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

mengarut !

pergh ! line tenet nie cam nak kena hentak je ngan aku. . hurm. .nanti nak g tusyen lagy. .ary nie rse cm malas je nak tusyen. .tp mne bole ponteng. . nk kene mrh ngan mak aku ? hurm. .pegy jela. .kat umah nak buad ape je. . aku nie terok ea ? terok sangat2 ke ? aku rase cm ta nak contac dia lagy laa. .ok. .aku try. .insyaallah bole. . tapy,,aku rindu dia. .rindu sangat. .x pe lah. .dia bole layan prmpuan laen. .aku ta kesah. . . :( aku ta patut kowt mara2 dia. .tu kan hak dia. .tapi aku ta ley tengok laa dia dgn perempuan laen. .mybe the solution is, ,forget about him juz for 3 month before SPM. .ok ! but i can't. .hurm. .  



tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

hari neyh,,





pagi yang mendung. . semendung haty aku. . sesayu jiwa aku. . ketiadaan dia mmbuatkan aku semakin menderita. . kenapa dia tak muncul2 ?  aku tunggu dia. .o0h. . membe dia ckp, ,dia ad kem. .ok. .aku tetap tunggu dia. .perlu ke aku merajuk ? aku rase tak perlu kod==' patut kah aku berdiam diri ? cukup lah. .aku yakin dengan jodoh kami. .juz sing a song ! 

percintaan ini,,

Masih terbayang di ruangan mataku
Saat indah bersamamu dulu
Masihku ingat janji manismu
Bertakhta di hatiku

Di kala itu engkau lah bintang
Menyuluh malam yang kegelapan
Tetapi kini tiada lagi
Tinggal aku sendiri
http://liriklagu.biz
Percintaan ini amat memilukan
Perpisahan ini sungguh menyakitkan
Namun apa daya terpaksa ku telan semua kepahitan
Kepiluan ini meracun hidupku
Kesunyian ini membunuh jiwaku
Tergamak kau sayang
Melihat diriku dalam kesedihan
Dipermainkan olehmu
Sia–sia saja percintaan ini
Tak bisa sampai ke puncaknya
Sekelip mata hilang semuanya
Yang tinggal hanya airmata


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

i'm what i'm . .

Untuk ape kita nak jadi orang lain ? aku adalah aku ! not somebody else . . ye. . mmg aku keras kepala . . so what ?mmg aku hot temper . . kekadang larr, ,aku mmg susah nak dibentuk. . harap2 aku berubah laa yer . . doakan aku ea. . org yang baek x semestinya tak de keburukan. . org yg jahat tak semestinya tak de kebaikan. .aku bukan perempuan yang baek. . aku sedar. . tak pe. .that’s ok. penilaian manusia ta penting. .tapi kenapa ‘dia’ ta nasihatkan je kwn dye supaya tnggalkan aku ? aku kan jahat. .ye. aku mmg jahat. .aku baru sedar yg aku nie jahat. . aku baru tau yg aku nie jahat. . wow! selama aku idop, , aku baru sedar ? see..nampak kan yg selama nie aku mmg ta sedar diri. . nseb baek aku terbace ape yg ditulis. . klu ta , , mezty aku ta tau kan. .entah. . biarlah dia. . dia ta kenal aku. . aku takkn cari pasal dgn org yg ta carik psal ngan aku. .ta pe lah. aku juz na tengok sejauh mane dia nak nasihatkan org laen sedangkan dia ta pernah nak nasihatkan diri sendiri. . lantak kau lah. .rase cm nk bunuh diri pun ad. .




tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

tengz awak ! :)

5 JULAI 2012 . . .tarikh yang agak bermakna bagi aku sebab fiq aku datang asrama Maharani . . maknanya,,dia dah tunaikan permintaan aku walaupun sepatut nya kedatangan dia pada 4 JULAI 2012,,tapi disebab kan cuaca yang tak mengizinkan,,terpaksalah dia datang keesokan harinya . . aku bersyukur sangat sebab dapat jumpa dia walau seketika cuma . . tapi aku tau,,dia mezti sakit ati kan sebab dah datang jauh2 tetiba aku diam seribu bahasa kat situ. . bukan aku tak nak cakap dengan dia. . tapi aku segan + malu . . haha ! sory laa . . aku memang macam nie. . tahap keseganan aku memang tahap gaban . . Tengz awak ! sayang awak sepantas kilat ! :)               


aku rindu dia. . rindu yang teramat. . satu je yang aku harapkan . . semoga Allah redha dengan percintaan kami dan semoga kedua ibu bapa kami restu hubungan kami. . ceh ! mcm nak kawin je. . haha ! insyaallah kalau ada jodoh. . aku akan tunggu dia selagi dia tunggu aku. .aku setia dekat orang yang setia dekat aku . .tapi aku tahu . . cinta tak semestinya memiliki . . cinta memerlukan pengorbanan dan aku redha sekiranya dia tak ditakdirkan untuk aku. .janji Allah itu pasti . .aku yakin Allah dah tentukan yang terbaik untuk kami. . aku tunggu dia . . 



tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

juz about 1 julai..

1 julai 2011...ingat lagy tak ? dia tinggalkan aku untuk pertama kali nye..ya Allah..terpempan aku kat situ..tak tau nak buat ape..n now,,genap setahun dia pergi..tapi tak jauh sngat laa..tapi aku tetap rase kehilangan dia tau ! mmg laa aku senyum,,tapi disebalik senyuman tuh terukir seribu satu kesedihan tau ark ? ! 

fake smile ! 

rindu kot dekat dia...tapi ada hikmah gak dia pindah..tak de lah aku asyik memendam rase je..at least aku tak tau ape dia buat kat sane..tak lah sakit ati je nanti..n biar lah dia nak buat ape pon..aku da tak nak halang dia..hidup dia,,biar dia yang tentukan..kalau dia still sayang aku lagi,,dia tau lah ape nak buad..kan3,,

ary tuh hari koop + hari terbuka..huarrgghh ! result terok + terok ! tapi agak pelik sebab mak aku tak membebel mcm slalu..o0h,,mybe ad peningkatan kod=='err..ta tau laa..haha ! ok,,study make my live  more perfect !

propaganda sering terjadi dikalangan budak2 skola ! 

kenapa ? kenapa aku nampak pendek ?

ok ! that's all..hope kami dapat bersatu hingga ke akhir hayat..amin...


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner