Home

OWNER

Facebook

Twitter

Rinduuhhhh !

Assalamualaikum .


hai..nak share something lahh. .malam ni aku rase rinduuu sgt kat dia. rindu nyer laen mcm lah dari hari-ii biase. x thu lah. sekejap je kot dia 'tak ada'. tak smpai sehari kott. tak de kt sini bermaksud bknnyer dia x de kat dunia nih tp dia x mcm selalu. maksud mcm sllu tu mcm mne eak nak tulis.. hurm.. dia seorang yg periang, manje, suke usik aq, arghhh. hanye aku jelah yg thu mcm mne dia.. huh. aq thu dia tga majuk ngn aq skunk nih. mara aq. kesal ngn perangai aq. jujur aq akui kesalahan aq.aq minta maaf.  huh..nak thu tak ? merana gak dibuatnyer aq.. mcm x tentu arah rasenyer. wat keje pon mcm x de semangat. muke tu da x booleh nak senyum rasenyer. smpi member aq ckp ko apesal.. arghhh. baliklah cepat eah sayang. rindduuu sangat nih.. sy perlukan awakkkkk !


coretan NURFIKRI BIN YUSOF


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

3 comments:

  1. heheh.. sory sebab merajuk sampai awak jd zombie sudah.. kehkeh. tapi jujur sy pun rindu sngt kat awak ! rinddduuuu !!!!! seharian sy tunggu msj2 awak.. saje jeh jual mahal x nak reply text awak.. hee. ape pun, sy sayang awak ! mahal na mahal kita ! :)

    yang menyanyangimu: syazwani :)

    ReplyDelete
  2. Salam..silalah singgah diblog saya..http://wanita-akume.blogspot.com/ tqvm...:)

    ReplyDelete
  3. cehh ! so sweet >,< share blog, gaduhII post enrty..

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner