Home

OWNER

Facebook

Twitter

en.lipan !


err...ad ccpe x yg tau cm ner nk bunuh lipan ? erk ? atoyai ,mak ayah x de kat umah..cm ner nie..lipan tuh kat dpn aku ! seb bek aq kat atas katil righ now ! huh ! x nk aq kne cium ngan en.lipan tuh lagi skali ! ckup laa skali..sakit wo0 ! now ? where are you en.lipan yg x c0mel ??eeewww ! plezz..i'm begging you ! plez go now ! seriously ! i'm afraid now !ya Allah ! mak ! ayah ! fikri ! err..abg ! akk ! ah ccpe jela..! tlong laa aq..alamak ! dye brtentang mate ngan aq la wei ! aq nk pkol gne ape nie ? :'( err..ya Allah.. semoga kau selamatkanlah en.lipan dan aku skali..amin...


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

k merepek!





jangan terlalu berharap,,jangan terlalu percaya..jangan terlalu cinta....why?sbb nanty kita sndiri yg terluka...come on laa wanie ! you can do it ok! trust yourself ! u can do it dear ! atas restu Allah,,hati aku kan terubat,,,
mood : dengar lagu : mengharap bintang..


Remuk-remuk jantungku
Sakit-sakit hatiku
Saat kau tinggalkan diriku
Sunyi hidup tanpamu

Sungguh perit hidupku
Sungguh sepi malamku
Betapa sedihnya jiwaku
Menantikan dirimu

Ku rindukan dirimu
Rapuh hidup tanpamu
Kembalilah peluk hatiku
Temanilah mimpiku

Patah sayap cintaku
Jauh dari kasihmu
Lagu ini hanya untukmu
Kembalilah cintaku

Tuhan tolonglah diriku
Kembalikanlah cintaku
Aku kan setia menunggu
Hingga hujung nafasku

Tuhan tolonglah diriku
Khabarkan aku menunggu
Sampai kapan pun ku tunggu
Kerna dia hidupku


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

talam DUA muka (?) (?)


hurm..talam dua muka..maknenye??haha!x de maknenye!pernah tak korg alami dimana korg da wat baik dgn kwn korg,,ttibe dye tikam dari blkng?dye kutuk kat blkng?dpn punye laa baek giler!tp blkng,,kutuk2..ok..semua org prnah buad ok..hee.tapi,,ada laa sorg hamba Allah nie..aq bkn nak citer keburukan dia kat sini..juz nk share je..kat dpn kteorg,,dye kutuk2 someone neyh,,tp bile dpn budak tuh,,dye tunjukkanlah KEBAIKAN dye tuh..n sorg lgy nie,,dpn2 aq,,dye pnggil akuh BARUA..tp nsib bek laa aq cover sakit aty aku tuh dgn wat2 gelak..x tau laa dye ckp maen2 ke hape..tp menusuk kalbu sygs perkataan tuh..agaknye lau kite kawan ngan smue org,,tu dpnggil 'BARUA' eah..lantak kau laa kawan..aku x memilih kawan..n aku kwn ngan semua org selagi org tuh x wat prkara yg x boleh dmaafkan..exmple: rampas FIKRI aku dan lain2..aku syg semua org..aku x nk dsebabkan masalah kecik,,kita gduh..taon last beb..x kan nk gduh2 pulak..lgy pun,,kita belajar dbawah satu bumbung kan..tapi klu nk ckp tuh,,tngok2 laa siket..ye..mmg aq nie mcm x de perasaan..ko nk ckp pe?ckp..aq x kesah..tp kau tau ke aty aku cm ner?aku pendam je..nk tau sbb ape?sbb,,aku x rase yg aku nie seorang yg ckup berani n cukup tabah tok ckp semua tuh..dsebabkan tu,,aku hanya mampu MENULIS...MENULIS....dan TERUS MENULIS! hanya dgn cara nie je aku dpt keberanian  tuh semua..pape pon,,THANKZ KAWAN!tanpa kau,,aku x dpt mengenali apa tuh erti KAWAN~


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

~kenangan oh kenangan~

KAWAD KAKI NGO PUTERI ISLAM 2012~rindu saat nie!rindu nk kawad..rindu nk kene marah..rindu nk rehat 5 minit je lpaz wat latihan..haha..dah x de lagi yg merungut kaki sakit,,muka berbelang n macam2 lagi laa kerenah budak2 BM nie..tapi setiap yg berlaku mesti ada hikmah kan..daripada x berdisiplin,,mula laa berdisiplin wlupun  x berapa nk berdisiplin..haha!ingat tagline kite"PUTERI MAHARANI YAKIN BERANI!!"walaupun kita hanya berjaya sebagai naib johan,x bermakna kita x boleh berjaya dimasa akan datang..ape yang penting kita usaha..tengz tok abg azmir,,kak fatin,,burn and ghadafi coz ajar kiteorg...lastly,,hope hubungan kite kekal wlupun kadangkala ada persengketaan antara kita semua..tapi walau ape pon,,tolong la jangan nafikan bahawa SMKBM adalah yg terbaik diantara yg terbaik okey!


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner