Home

OWNER

Facebook

Twitter

feeling oh feeling ~

SELAMAT HARI RAYA OIII !  hehe. Aku masih disini. Masih sama seperti dulu. Cuma dulu aku terlalu lemah. Tapi tak bermakna sekarang aku kuat. Dulu mungkin aku boleh bersabar. Tapi disebabkan terlampau bersabar aku jadi kurang sabar. Tolong jgn perlakukan aku seperti anak patung yg sesuka hati kau nak lepaskan segala kemarahan dan kekecewaan kau tuh. Aku ada perasaan, aku ada maruah diri. Dan aku yakin kau pun ada semua tu. jangan kau persoalkan kenapa aku jadi mcm ni. Tapi persoalkan diri kau yg tak pernah Nampak kesalahan dan kelemahan pada diri kau. Kau punya segala. Tolong bersyukur dengan apa yg Allah bagi. Kehilangan kekasih hati tidak seperit kehilangan darah daging kita. Just move on. Dan aku tak kesah kau nak cakap ape pada aku. Aku bole pendam dan diamkan semua tu.. tapi kau jangan lupa, karma will hit u back ! aku bukan berdendam.. tapi mengingatkan. Terasa ? bukan untuk kau lah. Tapi untuk diri aku sendiri. 

semoga jodoh aku kuat dengan NurFikri Bin Yusof. amin..



tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

2 comments:

  1. jadikan cinta itu seindah sebagaimana mengikut landasan islam ^_^

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner