Home

OWNER

Facebook

Twitter

gambar

Satu gambar menyimpan seribu kenangan. Cewaah ayat aku. Aku bukan nak terkenang2 kan sangat waktu muda dulu2. Tapi tu lah. Bila aku tngok balek folder gambar kat dlm notebook ni, rase macam nak kembali kat zaman dulu. Zaman kebudak2 kan. Best kan ? tapi masa mane bole diundurkan balek. Dan aku pun x nak kembali ke masa lalu. Sebab masa lalu aku tak seindah kanak2 lain. Sob sob~. *mohon simpati. Hahaa. Dalam sibuk teroka gambar dulu2 kala, sempat pulak mata aku nih tertengok kelibat gambar yg tak diundang langsung masuk dalam kornea mata aku ni. Gambar yg bole buat aku sakit hati, gambar yg bole mendatang kan rabun aku, gambar yg bole membeku kan otak aku. Haihh. Ingat kan aku dah lempar jauh2 gambar tuh. Rupanya ada lagi. Dan aku tak rasa pun nak delete gambar tuh. Hehe. Biar gaduh2 nanti ada jugak sesuatu untuk dipertaruhkan. Hahaa. *bukan gmbar yg tak senonoh or gmbar ex or skandle or crush k. gambar tuh adalah rahsiaaa. Haha. Biar lah. Biar ia menjadi kenangan diwaktu muda. ;) 

petang2 makan laksa, 
selamat berpuasa. :)

image : google





tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner