Home

OWNER

Facebook

Twitter

2 years together. :)

picture : google
SAYANG,I love u for a thousand year’s. hahaa. Tak lah. Tipu je. Seribu tahun lagy, saya da tak de dah kat dunia ni. Awak pun dah tak de lagy.. so untuk ape sy nak love awak smpai seribu tahun kan ? tapi kalau Allah izinkan, saya nak sayang awak sampai akhir hayat saya. Tu pun kalau kita ada jodoh yg panjang. I hope so. Awak ! awak ingat tak tarikh hari ni ? 17.7.2013.. makna nya kita dah 2 tahun. Yeaaahh ! saya harap hubungan kita akan berkembang dan berkekalan sampai akhir hayat. Amin.. saya tak janji yg saya boleh ada disetiap waktu awak, disetiap suka duka awak, disetiap sakit or sihat awak. sebab saya belum lagy jadi yang halal untuk awak. hehe. Ape pun, saya harap kita akan bersama selamanya. Bukan hanya untuk 2 tahun, 3 tahun, 4 tahun, or 5 tahun. Tapi selama kita hidup. insyaAllah. Dan terima kasih sebab awak tahan dengan perangai ketidak matangan saya selama ni. Terima kasih buad saya bahagia. Kalau awak rasa yg saya tak bahagia dgn awak, awak silap. Saya bahagia sangat dengan awak. saya memang selalu merajuk atas sebab yg awak sendiri tak tau kan ? hahaa. Nasib awak lah dapat buah hati yg macam ni. Sampai awak sendiri pun dah tak de mase nak pujuk2 saya lagy. Hurm. Akhir kata, saya harap impian kita akan jadi satu kenyataan. Dan seandainya saya tidak ditakdirkan untuk awak, awak carik lah perempuan yg tak mengada2 macam saya ni. Hahaa. Saya sayang awak.


i have died everyday,waiting for you.
darling dont be afraid 
i have loved you for a thousand years,i'll love you for a thousand more...



tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

2 comments:

  1. ini parodi Couple Seminggu versi sweet ye.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa. lebih kurang gitu laa. tapi ni versi 2 tahun. haha

      Delete

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner