Home

OWNER

Facebook

Twitter

doa.. :)

____________1§§¶¶_______________________
_________1¶¶¶¶¶§¶¶1_____________________
________¶¶¶¶§§§§§¶¶§____________________
_______¶¶§§§§§§§§§¶¶§___________________
_______1¶¶§§§§§§§§§¶¶1~Ya Allah…
________¶¶§§§§§§§§§§¶¶¶~~ Ampunilah daku dan sahabatku
_________¶¶§§§§§§§§§§¶1~~dan masukkanlah kami kedalam
__________¶¶§§§§§§§§¶¶§~~rahmatMu dan Engkau adalah Tuhan
___________¶¶§§§§§§§¶¶¶~yang maha penyayang...
____________¶§§§§§§¶¶~ Ya Allah… Lindunglah sahabat2ku
____________¶§§§§§§¶_________________¶1_
_________1¶¶§§§§§§§¶§_______________§¶¶_
________§¶¶¶§§§§§§§¶¶_____________¶¶¶¶1_=AMIN......
_______¶¶§§§§§§§§§§§¶¶__________1¶¶¶¶___
______¶¶§§§§§§§§§§§§§¶1______§¶¶¶¶¶¶____=AMIN......
_____1¶§§§§§§§§§§§§§§¶§_____¶¶¶§¶§¶1____
_____¶¶§§§§§§§§§§§§§§§¶¶§1§¶¶§§§§¶§_____=AMIN......
_____¶¶§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶¶§§§§¶¶§______
_____¶¶§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶¶1_______=AMIN......
_____¶¶§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶1________
_____¶¶§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶¶__________=AMIN......
_____¶¶§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶¶¶¶1___________
_____¶¶§§§§§§§§§§§§§§§§§§¶§_____________=AMIN......
_____¶¶§§§§§§§§§§§§§§§¶1________________
_____¶§§§§§§§§§§§§§§§§§¶________________=AMIN......
_____¶§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶_______________
____1¶§§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶1_____________=AMIN......
____§¶¶§§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶¶¶1__________
____1¶§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶¶¶¶1_______=AMIN......
_____¶¶§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶¶¶¶1____
______¶¶§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶¶¶¶1_=AMIN......
_____1¶§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶¶1
____¶¶¶¶§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶§§§§§§§§§§§¶§
_1¶1_____________11111111§§§§§§§§§§§§§1_
¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦
¦................AMIN YA ROBAL ALAMIN.................¦
________¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
__.¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
__.¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___(¯`♥´¯) ─────────█─█
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____`•.¸.•´-████──█──█─█
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¨¨¨¨ █──█──█──█─█
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¨¨¨¨ ████──█──█─█
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¨¨¨¨ ───███████─█
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¨¨ Yaa ALLAH ..
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¨¨ Sesungguhnya aku lemah
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¨¨ tanpa petunjuk-MU
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¨¨ aku buta tanpa bimbingan-MU
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¨¨¨¨ aku cacat tanpa hidayah-MU
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¨¨¨ aku hina tanpa Rahmat-MU
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
○°ºoº° °ºoº° °ºoº° °ºoº° °ºoº° °ºoº° °ºoº°
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯• ‘♥_♥’..

cantik kan ? aku jumpa kat status firdaus a.k.a blue. hehee. 
menunggu seseorang mmg agak menyakitkan. dan malangnye bila org yg ditunggu tu tak muncul2. kita yang rasa sakit, dan dia tak kan rasa pape sampai 1 saat nanti bila dia kehilangan kita, baru dia akan sedar. :') 
ya Allah, jadikan aku seorang hamba yang tabah. :)



tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

2 years together. :)

picture : google
SAYANG,I love u for a thousand year’s. hahaa. Tak lah. Tipu je. Seribu tahun lagy, saya da tak de dah kat dunia ni. Awak pun dah tak de lagy.. so untuk ape sy nak love awak smpai seribu tahun kan ? tapi kalau Allah izinkan, saya nak sayang awak sampai akhir hayat saya. Tu pun kalau kita ada jodoh yg panjang. I hope so. Awak ! awak ingat tak tarikh hari ni ? 17.7.2013.. makna nya kita dah 2 tahun. Yeaaahh ! saya harap hubungan kita akan berkembang dan berkekalan sampai akhir hayat. Amin.. saya tak janji yg saya boleh ada disetiap waktu awak, disetiap suka duka awak, disetiap sakit or sihat awak. sebab saya belum lagy jadi yang halal untuk awak. hehe. Ape pun, saya harap kita akan bersama selamanya. Bukan hanya untuk 2 tahun, 3 tahun, 4 tahun, or 5 tahun. Tapi selama kita hidup. insyaAllah. Dan terima kasih sebab awak tahan dengan perangai ketidak matangan saya selama ni. Terima kasih buad saya bahagia. Kalau awak rasa yg saya tak bahagia dgn awak, awak silap. Saya bahagia sangat dengan awak. saya memang selalu merajuk atas sebab yg awak sendiri tak tau kan ? hahaa. Nasib awak lah dapat buah hati yg macam ni. Sampai awak sendiri pun dah tak de mase nak pujuk2 saya lagy. Hurm. Akhir kata, saya harap impian kita akan jadi satu kenyataan. Dan seandainya saya tidak ditakdirkan untuk awak, awak carik lah perempuan yg tak mengada2 macam saya ni. Hahaa. Saya sayang awak.


i have died everyday,waiting for you.
darling dont be afraid 
i have loved you for a thousand years,i'll love you for a thousand more...



tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

gambar

Satu gambar menyimpan seribu kenangan. Cewaah ayat aku. Aku bukan nak terkenang2 kan sangat waktu muda dulu2. Tapi tu lah. Bila aku tngok balek folder gambar kat dlm notebook ni, rase macam nak kembali kat zaman dulu. Zaman kebudak2 kan. Best kan ? tapi masa mane bole diundurkan balek. Dan aku pun x nak kembali ke masa lalu. Sebab masa lalu aku tak seindah kanak2 lain. Sob sob~. *mohon simpati. Hahaa. Dalam sibuk teroka gambar dulu2 kala, sempat pulak mata aku nih tertengok kelibat gambar yg tak diundang langsung masuk dalam kornea mata aku ni. Gambar yg bole buat aku sakit hati, gambar yg bole mendatang kan rabun aku, gambar yg bole membeku kan otak aku. Haihh. Ingat kan aku dah lempar jauh2 gambar tuh. Rupanya ada lagi. Dan aku tak rasa pun nak delete gambar tuh. Hehe. Biar gaduh2 nanti ada jugak sesuatu untuk dipertaruhkan. Hahaa. *bukan gmbar yg tak senonoh or gmbar ex or skandle or crush k. gambar tuh adalah rahsiaaa. Haha. Biar lah. Biar ia menjadi kenangan diwaktu muda. ;) 

petang2 makan laksa, 
selamat berpuasa. :)

image : google





tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner