Home

OWNER

Facebook

Twitter

quote today



Malas nak tulis pape..nah aku tepek lirik lagu nih..faham2 sendiri laa maksudnye..agak2 yg HURUF BESAR tuh,,maknanya aku mmg tujukan kat dia 
-_______-

PERNAH KAH KAU MERASA..
JARAK ANTARA KITA..
kini semakin terasa..
setelah kau kenal dia...

aku tiada percaya..
teganya kau putuskan..
indahnya cinta kita..
yang tak ingin ku akhiri...

kau,,pergi tinggal kan ku..

TAK PERNAHKAH KAU SADARI,,
AKU LAH YG KAU SAKITI..
engkau pergi dgn janji mu yg telah kau ingkari..

oh tuhan tolonglah aku..
HAPUSKAN rasa CINTAKU..
aku pun ingin bahagia..
walau tak bersama DIA !

nak lirik penuh ? cari sendiri.. :p hahah !

kadang2,,ada jugak orang yg baik hati menemani kita saat kita kesedihan dan kesunyian...dan mungkin orang tu jugak dapat hapuskan air mata kita ? who knows ? -ikut hati mati-








tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner