Home

OWNER

Facebook

Twitter

alhamdulillah..terima kasih Allah.. :)

kalau post yg dulu tuh aku ade cakap pasal lesen right ? k kali ni aku nak cakap pasal jpj..jpj oii ! haha ! terbaekk lah tuan jpj tadi..huh ! penatt laa kot..ok,,pengalaman aku mase test bahagian II tadi,,mmg menggerunkan..bolee pulak aku takk pakai tali pinggang keledar ekh..aku perasan time kat atas bukit..hah ! gelabah giler nak mati arr time tuh..tapi still lek ag lah..then,,abg jpj tuh suruh jalan but kereta aku terundur siket..*gelabah punya pasal..die suruh buat balek..n time turun tuh baru aku pakai tali pinggang..fuhh ! naseb bek die tak nampak..kalau tak sia2 je selama nih..pas tuh mase jalan raya,,awal2 lagi aku tak bolee nak turunkan handbrake..haha ! lawak seyy..siap kene ajo lagy dengan tuan jpj tuh..tapi tetap x bole sebab aku nih seorang gadis yang lemah..hewhew..knp panggil tuan ? sebab jpj sebelah aku tuh ketua..so,,hormat la siked..naseb baek x garang..siap bole ckp lagi pasni tukar gear,,berhenti dan lain2..haha..terima kasih tuan ! *tabik springg ! wahaha ! dia kata,,aku kene latih banyak lagi sebab kalau bawak kete bapak aku,,komfem x lama riwayat kete tuh..haha..bkn sebab laju..tapi aku maen tolak je gear tuh kuat2..huhu..n moto pun ok jugak..alhamdulillah..tapi aku rasa org jpj tuh x tengok sangat..yela..kami kan ramai..ya Allah,,bersyukur sangat2..Alhamdulillah..terima kasih tangkak driving school ! pas nih mesti aku rindu kat cikgu2 pusat memandu tuh..eh ? haha ! mesti lah aku rindu kat kawan2 seperjuangan aku..hehe..

no yang membawa tuah..no.5 untuk kereta n no.9 untuk moto..awal kan  ? hewhew.. *abaikan aku yang gemok tuh..maklumlah,,dah kuat makan sekarang..haha !

dari kiri  : Farahin , aku , Syazwani sam , Najihah

muke2 keletihan..haha ! miss u all ! :) semoga maju jaya di hari akan datang.. :)

klik gambar tok pembesaran..

p/s bangga bila pagi tadi salam ayah then ayah kate : 'buat betol2'..mak pun ada cakap..tapi aku biasa dengar mak yg cakap..n aku bkn rapat pun dgn kedua2 mereka..tuh yang rasa terharu bila ayah ckp cam tuh..terima kasih mak ayah.. :')











tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

13 comments:

  1. Tahniah ,, wahh pakai bib , kat sini gantung no aje.. mcm kat matrik.. ^^
    Nurrul minggu depan jpj motor.. huh.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ea ? gud luck..hope nurrul dapat buat yg terbaik for next week.. :)

      Delete
  2. Tahniahhh . jelesnyer , syada tak buat pom lg lesen. sob sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ad banyak masa lagy nak buat..insyaAllah.. :)

      Delete
  3. tahniah...cik akak je lom ade lesen...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..x pe..akan dtg ada lah tu..huhu..

      Delete
  4. Alhamdulillah.. :)
    Mesti nervous sangat2 kan?
    Btw, tuan jpj tu baik sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hewhew..tau x pe..nervous sangat..Alhamdulillah dapat yang baik..hee.. :D

      Delete
  5. done follow..jom singgah sini lak.. n follow sekali yea.. =) http://tengkubutang.blogspot.com/2013/03/wordless-wednesday-i-hate-this-bagi-3.html?showComment=1362620836873#c8233176151603559504

    ReplyDelete
  6. Hai. :) Salam perkenalan. Mari join sini. ^^

    http://meyrajohn.blogspot.com/p/jointhiscontest.html

    Untuk tingkatkan pageview, followers and traffic korang meningkat hingga tahap AWESOME!!

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/segment-lick-exchange-affie-by.html

    Thanks dear!!

    ReplyDelete
  7. untung lah waniii ..kan ? hahaha .. =D esok aku QTI , lepas tu JPJ . OMG ! Seram ~ doakan aku tau ! heheheh .. =D

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner