Home

OWNER

Facebook

Twitter

just let it..



salah ke aku ? ego ke aku ? sememang nya aku tak bole lari dari perasaan ni..sejuta kata maaf pun tak dapat kembali kan ketenangan dalam diri aku..
kadang2,,aku teringin nak gelak sama2 dgn dia..macam dulu2..tapi tu semua dulu..masa pun dah lama berlalu..tak usah laa aku kenang kan lagi..
untuk melupakan orang yang kita sayang x sama macam melupakan kenangan yang kita bina bersamanya..pada awal perpisahan,mungkin kita akan menangis..dan susah untuk melupakan dia..
tapi lama kelamaan,,percayalah..kita akan lupakan dia sedikit demi sedikit..kalau pun kita menangis merindu kan dia,,sebenarnya kita menangis merindukan kenangan kita bersama dia..see ? kita dah pun lupakan dia sedikit demi sedikit..insyaAllah..

aku sering membina angan..
membina istana indah..
dia sebagai raja dan aku sebagai ratu..
biarpun istana kami hanya sekadar pondok kecil,
namun aku tahu….
Dia akan sentiasa di sisi dan mencintaiku selamanya..
                          adaptasi dari novel : Selagi Ada Dia(Aisya Sofea)


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

2 comments:

  1. kenangan tu hanya untuk kita kenang, tak mungkin kita dapat rasainya lagi. awak muda lagi dik, jauh lagi perjalanan awak. jangan sia-siakan masa ni untuk awak kenang benda yg mcm ni. okay, good luck 4 you.

    ReplyDelete
  2. there are good things ahead that awaiting for you... In Shaa Allah...

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner