Home

OWNER

Facebook

Twitter

jom daftar MyHeppi

haha ! selain facebook,,twitter,,blog,,dan yang lain2..ada 1 lagy laman sosial yang korang patot cuba laa untuk tambah kenalan laa katakan..hee..aku pun tak tau sejak bila wujudnya MyHeppi nih..tapi aku yakin,,dah ramai yg buat akaun MyHeppi nih..aku je yang macam jakun siked..haha ! dengar pasal bende nih pun dari kawan..huahua..jangan risau,,MyHeppi nih lebih kurang sama je dgn facebook..just lain siked laa..lebih kepada islam..kot = =' aku lagi blurr kod time buat twitter dulu..jadah haram x tau pape sey,,haha !  tapi akhirnye faham jugak..huehue..so,,jum laa join..jgn lupe add aku skali..nih nama aku kat situ : 
syAzri shAhz ni pulak bagi yang nak join : MyHeppi
nih aku printscreen siked..huehue..




klik gambar tok pembesaran

hah ! macam mana ? ada macam facebook kan ? hewhew..meh lerr kita.. :) tengok tuh,,rakan aku pun sorang je..haha ! tu pun aku x kenal sape..maen add je..hee.. :D





tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner