Home

OWNER

Facebook

Twitter

isyy,,

dah lame tak update..dah lama jugak aku tak bercerita pasal dia..aku dengan dia ok je..*ok laa sangat ! haha ! rabu hari tuh,,dia baru kehilangan nenek dia..aku turut bersimpati kat dia..al-fatihah..dan sehari selepas tuh,,dia pulak demam..aku harap kau cepat2 sembuh k..aku rindu kau..tapi mlm td,,aku saje je uji dia..x sangka dia leyh tacing ngan aku..aku pun bodoh sangat tacing balek wat pe ! isyy,,patutnye aku pujuk dia..n skrg,,macam aku pulak yg lebih2 majok ngan dia..haha ! childish betol kan..biarlah..dia pun tak nak dah text aku lagy..dia da bosan ngan perangai aku agaknye..biiarr,,biaaarrr,,biiaaaarrr ! aku tak nak dah kacau hidup dia lagy..aku..er..aku janji aku takkan BERHENTI kacau kau ! haha..otak aku sememang nye da biul..so,,just ignore me ok ! 



tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner