Home

OWNER

Facebook

Twitter

shuttt ! jus shut up !



bismillahhirrahmannirrahim..
sebelum tuh,,entry ni tak de kena mengena dengan yg idop mahupun yg telah meninggal dunia ok.. sape tengah sedih or sakit aty ? cepat angkat kaki ! haha..tak tau nak mula kan cam ne..x pe lah.. kadang2 diam tuh lebih baik drpd bercakap..kan3..sabar tuh kan separuh drpd iman...kkdng2 bila kita ada masalah,,orang x kan faham..senang jee nak tuduh macam2 tanpa tau keadaan yg sebenar..
sebelum cakap,,fikir dulu..
aku suka ayat kat atas tuh..mane tah aku dapat..*eleyh,,semua org tau kod..hee..
luar nampak cantik,,x semestinya hatinya pun cantik..
luar nampak lembut,,x semestinya hatinya pun lembut..
luar nampak alim,,x semestinya hatinya pun ikhlas..
luar nampak baik,,x semestinya mulutnya x pernah mengata..
yang penting,,DONT JUDGE A BOOK BY IT'S COVER..

setiap yang hidup ada perasaan..setiap yang bernyawa ada hati..alangkah kucing pun sedih bila x dapat makan,,inikan pulak manusia..ehh..*ada kene mengena ke ?haha..semakin lama kita kenal seseorang,,semakin kita tak faham dia..betul tak ? betul tak ?dan semakin kita tak faham dia,,semakin tuh kita suka buad pelbagai andaian tentang dia..
kesimpulannye,,shhuuuttt! diam..hehe.. :D



tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner