Home

OWNER

Facebook

Twitter

lesen ?



uhuk ! uhuk ! nampak tak ? nampak tak ? hehe..'buku pendidikan pemandu' waaa ! nampak nye aku daa mula start ceramah lesen ! haha ! jangan jeles ye..wahaha..bajet gile ayat..*padahal org laen da dpt 'p' kot..
aku yang terkial2..huhu..x pe..doakan jela aku lulus semua ea.. :) hah ! cite pasal ceramah ni,,aku punye laa sakit aty + menyirap giler ngan mamat2 yang memekak je kat belakang ari tuh..huh ! tau laa da pandai..tapi agak2 arr lau nak bising pun..kene tegur pun still tunjuk beso sngt..ingat dia da dewasa sngt laa tuh..puuiih ! kalau aku tak lulus komputer nanti,,mmg salah dia arr..bukan salah aku ea..kuang..kuang..kuang..haha.. seyez,,bosan gile kot..ngantuk pun ada..tapi aku rasa,,klu laa tak de gngguan makhluk2 yg tunjuk pandai tu,,mesti cikgu tu x bad mood..n mesti dia asyik buat lawak je..kan3..tapi apakan daya..kerana nila setitik,rosak susu sebelanga..x pe lah..aku harap,ilmu yg cikgu berikan tuh berkat..amin.. :D kalau tak lulus lesen bolee kawin ! haha..*gatal..


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

1 comment:

  1. You are tagged! Komen bnyk bnyk tau :)
    http://meanwhileinparalleluniverse.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-sheera-aya.html

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner