Home

OWNER

Facebook

Twitter

about her..


Bila kau pergi jauh,,
 Ingatlah aku..
bila ku disampingmu 
peluk tubuh ku..
bila kau rindu aku,,
panggil namaku..
ku datang menemui mu..
                                            
Mesti semua orang tau lagu ape kat atas nih..lagu nie aku tujukan khas
untuk Ainaa Afiqah binti Hasnan..*sory kalau ejaan salah*haha ! rindu laa pulak
kat budak yang aku sebut kat atas nih..hee..she’s great ! you know why ?
she make my heart melt,,she make me shy with her even she’s only my junior
she make me smile,,she make me miss her..     
   dia buat aku susah nak tinggalkan BMS(Bandar maharani)..
everything about her ! aku harap,,bila aku dah x de kat asrama tuh lagy,,
dia tak lupakan aku..dia boleh jage diri dia..aku yakin dia akan jumpa dgn
senior yg selalu dekat dgn dia..yang tak segan2 ngan dia..yang lebih baik lah
daripada aku..aku pun tak tau kenapa aku boleh syg kat dia..haha !

to ainaa..hee..
@ jangan nakal2 tau !
@ belajar rajin2 sampai jadik doktor pakar ! nanti boleh rawat akak ! haha..
@ don’t give up to achieve excellent..
@ remember me in your mind !
@ jage diri baek2..
@ jgn tacing2 !
@ setia pada yang satu.. !
@ kalau akak kawen nnti jgn lupe datang ! hehe..
@ I will miss you ok !

I LUV YOU SIS !

Abaikan muka aku yang ala2 ustazah tuh ! *perah santan !*


 atas tangga keyh ! ohsem gilak ! :)


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner