Home

OWNER

Facebook

Twitter

terima kasih!


Hurm..hai semua!aku juz nak ckp tengz kat org tuh bab da carik aku..tp tuh x bermakna hubungan kita still mcm dulu..yup! mmg aku ego..aku buad tuh pun untuk kebaikan kita jugak..aku buntu..sama ada nak percaya lagi ke tak kat dia..tunggu lepas SPM baru aku ckp boleh??mmg laa aku layan dia cm biasa..tapi mcm aku ckp tdy,,x bermakna hubungan kita still cm dulu..kau bertuah sebab ada keistimewaan tersendiri..kau mudah mesra dengan orang..lebih spesifik lagy,,”dengan semua orang”..tp aku tak boleh terima...aku suggest kan kau carik perempuan lain..tp klu kau tak nak,,mmg konfem laa aku akan kongkong idop kau..pilih laa yg mana kau nak..kita ada tuhan..aku percaya,,kalau kita tak bersama pun,,mesti Allah dah atur kan yg terbaik tok kita..tp satu yg kau perlu tau,,aku sayang kau..dan aku ingin menyanyangi kau sepanjang idop aku..tp aku tak pasti semua tu berlaku atau tak..macam yang aku cakap tadi,,Allah dah aturkan yang terbaik tok kita..dan buat masa sekarang,,aku tak berapa percaya lagi dengan kau..dan sebenarnya aku rindu kau..hee..kau kenal aku mcm mana..dan aku yakin kau kau boleh buat keputusan yang terbaik…


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner