Home

OWNER

Facebook

Twitter

lumrah..

Huh..memandangkan aku dah nak balek asrama nie,,ape kate aku habiskan sisa2 masa aku tok hapdet bende nie sbnyak mngkin..hehe..aku juz nak berkongsi smething je..tngok ape yg aku copy kat fb tadi..status sape tah..aku men amek je..hee..


Awk...jgn berjanji dgn sy andai awk x bleh tunaikan...jgn prnah bg harapan pd sy andai awk xprnah nk usahakan...jgn setia pd sy klau awk curang dibelakang sy...knapa awk x prnah nk jujur dlm hbungan kita...sekali awk sakiti hati sy...maaf sy x akan brpaling kembali...

knp bole jadik cm nie ek..sbb org ke-3 ke?ke sbb x de kepercayaan?ke sbb salah faham? Ntah la..tp bagi aku,,mybe juz salah faham je kot..kdng2,,apa yang kita nampak tak sama dengan apa yang terjadi..tp mybe sbb kita terlalu syg kan someone tuh,,kita terlalu mendesak dia..kdng2 kita rasa dia ada dekat ngan kita..tp kkdang kita rasa jauh..pernah tak kita terpikir yg dia tak pernah inginkan perpisahan tp dsebabkan ego..manusia snggup buad ape je kan3..sedalam mana pun syg kita kat seseorang,,kita tak patut jauhkan dia dgn org yg rapat dgn dia..cemburu tuh lumrah..tapi kalau terlebih cmburu pun x guna gak..tp kalau satu saat nanti aku dah tak cemburu kat dia ngan gurlz laen,,bermakna hati aku bukan dekat dia lagi….


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner