Home

OWNER

Facebook

Twitter

kerinduan...


Pergh ! rindu laa pulak kat dea..tdy baru jea deactivated fb..
ntah laa..malas asyiknak gaduh je..tp now,,tngok laa..
kan aku yg merana..hurm..aku sayang dea lagy laa..
tp aku kena dan terpaksa buat nie smue..
lagipun SPM da dekat..giler2 dekat..
sempat ag aku hapdet ek.. x pe lah..kalau dea jodoh aku,,
dea tetap akan bersama ngan aku..yup ! aku yakin..bila kita yakin,,
kkdang apa yg kita yakinkan tuh akan jadik satu kenyataan..amin..
Hurm..tady memasak ngan bonda tercinta..
best jugak kan memasak nierupanya..tp cm biase laa..
aku nie kan pemalas..haha !
ditambah pulak dengan satu2nye kelemahan aku yg nyata *penakot*hee..
takot kena percik minyak laa..sakit wo0 ! tp aku rasa,,
smua bnda aku takot..antoo,lgy2 mr/mrs pocong..hee..
seeerraaamm nihh ! asal tah jiwa aku nie lembut sangat..haha !* nak terkeluo muntah hijau..*
tp lmbut2 pun x ley elak panas baran nie..org yg betol2 kenal aku,dia tau laa cm ne ‘hot temper’ aku..
tp jgn rsau..mudah cool..*kod=='*eh. Cmne leyh masuk bab ni pulak eah..hee..
K lah awok2 sekalian terutamanya awak yang ensem dimata kita tuh..hee..*jgn perasan!*
gud luck SPM..buat tol2..jgn NAKAL2 ..jgn ingat saya/
blog nih,,I’m waiting for you..
sy mntak maaf seandainya pernah/sedang mengguris perasaan awk..
doakan kejayaan kita dan sekolah kita bersama.. ! 
ingat ! ‘whatever we do,,we’ll get it back ! ‘ 
terakhir kali buat awk….



SAYA SAYANG AWAK SANGAT-SANGAT !  
                        AKU TERIMA NIKAHNYA…..

                          saya rindu dan terus merindui awak..                        


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner