Home

OWNER

Facebook

Twitter

aku yang bersalah..

Hujan..orang kate,,hujan tuh membawa rahmat..betol laa tuh..tp hujan nie gak boleh buad aku tersentuh..kecewa..sedih..n macam2 laa perasaan yg mula timbul..persoalan ? knp aku perlu sedih?ha! ni laa motif utama aku..nak ckp yg aku nie tngah sedih laa..haha! knp perlu rahsia drpd aku?ckp jela ek...dari taon lepas lak tuh..terkilan laa jugak..mcm aku ni tak wujud..dah mati..aku da tak bermakna dah pada dia..at least bagitau laa aku..aku tak boleh tau eh..o0ps! lupe pulak..klu aku tau,,dah sah2 laa aku akn jadik penghalang dyeorang..hurm..ape laa aku nie..tu pon x leh pikir..yela2..aku tau aku salah..
                                                                                                                               
Khas untuk awak yang saya sayang dan sayang.. ;
                                                             
    Saya tak kan halang awak dengan mana2 perempuan lagi..   Saya tak kan kacau awak selagi kita belum habis SPM..    Saya akan cuba positif kan minda saya dari berfikiran negatif..    Saya x kan marah adik awak..*jangan risau..*
                                                                                                                          
                                                                      Awak..

-  bila lelaki berkawan rapat ngan perempuan,,perkara tuh normal..
-  Bila lelaki suka dekat perempuan,,benda tu pun normal..
-  Bila lelaki tertarik untuk ber’angkat’2 ngan perempuan,,benda tuh lagi laa normal..
-  Bila lelaki tinggalkan perempuan yg mncintainya untuk bersama perempuan lain,,tu pundikira normal..

 Jadi..maaf jika saya katakan

-  Bila perempuan berkawan rapat ngan lelaki,,perkara tu akn jadi normal..
-  Bila perempuan suka dekat lelaki,,benda tu pun normal gak..
-  Bila perempuan tertarik untuk ber’angkat’2 ngan lelaki,,benda mcm tu pun normal..
-  Bila perempuan tinggalkan lelaki yg mncintainya untuk bersama lelaki laen,,awak jgn lupa..perkara tu normal…

Jadi awak janganlah risau..’whatever we do,,we’ll get it back ! ‘saya dah anggap semua perkara kat atas tuh normal..jadi awak kena terima kalau saya buat perkara yang kat atas tuh..insyaAllah,,dengan izin Allah saya takkan buat perkara kat atas tuh selagi sy menyanyangi awk..melainkan dengan sebab kita tak de jodoh..dendam..dan banyak lagi kemungkinan yg berlaku..hidup ni banyak ‘kejutan’..harap awak dan saya tabah menghadapinya.. semoga awak Berjaya didunia dan akhirat..menjadi seorang insan yg diredhai..saya maafkan semua kesalahan awak pada saya,,dan saya harap awak dapat memaafkan semua kesalahan saya pada awak..
Akhirulkalam…
SAYA MASIH MENYANYANGI AWAK…. :’(

saya selalu nmpak awak,,tp awak x nmpak sy.. :(

saya merindui awak...

saya...nak awak! haha!

ku pilih hatimu,,tak ada ku ragu..mencintamu adalah hal yg terindah!!terima kasih wat sy gembira.... :')


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner