Home

OWNER

Facebook

Twitter

untuk awak tau !


awak,, saya maafkan kesalahan awak..dan saya harap awak
pun boleh maafkan kesalahan saya..
mmg laa awak x nak luka kan ati saya..tapi kalau betul awak
tak nak luka kan ati saya,,knp awk jadi abang dia?
Suke ati awk lah..saya malas nak persoalkan benda nih lagi..Hurm..esok birthday awak..        
            Saya harap saya boleh jadi orang pertama yang wish kat awk..
Even lom pukul 12 malam,,saya nak cakap jugak ,,

HAPPY BIRTHDAY SAYANG !
-        saya doakan awak Berjaya didunia dan akhirat..-        semoga dipanjangkan umo..-        dimurahkan rezeki..-        bijak buat keputusan..-        bahagia dunia dan akhirat..
                         
awak..
saya harap saya takkan pergi dari awak..
saya harap saya tak kan sedih2 lagi..
saya harap saya dapat ikot semua nasihat awak dulu n skrng..
k lah..saya sedih… kbaii..







tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

23.10.2012


23.10.2012…hari selasa..berlangsung lah majlis terakhir kami as a student form 5 smk Bandar maharani (BMS)..i mean,,majlis untuk kami only..bertempat di DEWAN kami yang agak baru tuh..
haha ! baru laa sngat ! hurm..macam malas je nak abes skola..hee..nak masuk form 4 laa..ty taon dpn jadik dak form 5 lagy..haha ! kalau lah boleh diatur cm tuh kan bagoz..


’setiap pertemuan ada perpisahan’..dan ‘setiap perpisahan tersirat seribu kenangan..’dan ‘setiap kenangan tu terselit kisah kita…


oh..t0uch n go laa pulak petang2 ni..huh ! 

ok ngaku..bukak tenet tadi…
Log in Facebook --> tengok wall die.. --> sakit aty.. 
--> sabar… --> tak bukak pun msj.. --> tengok wall aku.. 
--> private smue benda.. --> tengok balik wall dia..
--> rindu laa tuh.. --> stress.. --> 
log out facebook !
Aku ok..aku ok..n aku ok..now,,tngah tnggu smue org balik rumah..
hee.. sbnarnye tngah tunggu COKLAT ! haha ! bosan gak dok umah sorang2..tp mmg slh aku..
spe sruh tak nak ikot..hurm..cam ni laa aku..bila kebosanan melanda diri,,
mula la pikir pasal benda2 yang tak penting..dah laa..malas laa nak tulis lagi...hurm.. kbaii..
 Perhatian !!!     
X yah pesan kat dia yang aku sayang dia lagi !!!
X yah sampaikan rindu aku pada dia.. !
Tapi..
Tolong sampaikan yang aku nak jumpa dia dimenara gading !
Tolong sampaikan yang aku nak kami sama2 berjaya !

 kami ! student form 5 ! 

ramai yang tak datang.. :( 

dewan kami.. :)

3 gadis.. haha ! 

wow ! kaka hot ! :D

k..buruk ! 

x yah na kutuk bagai..aku tau comel ! haha ! *perasan*..

tak lupe gak yang nih ! -->
miss you syg ! 


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

kerinduan...


Pergh ! rindu laa pulak kat dea..tdy baru jea deactivated fb..
ntah laa..malas asyiknak gaduh je..tp now,,tngok laa..
kan aku yg merana..hurm..aku sayang dea lagy laa..
tp aku kena dan terpaksa buat nie smue..
lagipun SPM da dekat..giler2 dekat..
sempat ag aku hapdet ek.. x pe lah..kalau dea jodoh aku,,
dea tetap akan bersama ngan aku..yup ! aku yakin..bila kita yakin,,
kkdang apa yg kita yakinkan tuh akan jadik satu kenyataan..amin..
Hurm..tady memasak ngan bonda tercinta..
best jugak kan memasak nierupanya..tp cm biase laa..
aku nie kan pemalas..haha !
ditambah pulak dengan satu2nye kelemahan aku yg nyata *penakot*hee..
takot kena percik minyak laa..sakit wo0 ! tp aku rasa,,
smua bnda aku takot..antoo,lgy2 mr/mrs pocong..hee..
seeerraaamm nihh ! asal tah jiwa aku nie lembut sangat..haha !* nak terkeluo muntah hijau..*
tp lmbut2 pun x ley elak panas baran nie..org yg betol2 kenal aku,dia tau laa cm ne ‘hot temper’ aku..
tp jgn rsau..mudah cool..*kod=='*eh. Cmne leyh masuk bab ni pulak eah..hee..
K lah awok2 sekalian terutamanya awak yang ensem dimata kita tuh..hee..*jgn perasan!*
gud luck SPM..buat tol2..jgn NAKAL2 ..jgn ingat saya/
blog nih,,I’m waiting for you..
sy mntak maaf seandainya pernah/sedang mengguris perasaan awk..
doakan kejayaan kita dan sekolah kita bersama.. ! 
ingat ! ‘whatever we do,,we’ll get it back ! ‘ 
terakhir kali buat awk….



SAYA SAYANG AWAK SANGAT-SANGAT !  
                        AKU TERIMA NIKAHNYA…..

                          saya rindu dan terus merindui awak..                        


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

aku yang bersalah..

Hujan..orang kate,,hujan tuh membawa rahmat..betol laa tuh..tp hujan nie gak boleh buad aku tersentuh..kecewa..sedih..n macam2 laa perasaan yg mula timbul..persoalan ? knp aku perlu sedih?ha! ni laa motif utama aku..nak ckp yg aku nie tngah sedih laa..haha! knp perlu rahsia drpd aku?ckp jela ek...dari taon lepas lak tuh..terkilan laa jugak..mcm aku ni tak wujud..dah mati..aku da tak bermakna dah pada dia..at least bagitau laa aku..aku tak boleh tau eh..o0ps! lupe pulak..klu aku tau,,dah sah2 laa aku akn jadik penghalang dyeorang..hurm..ape laa aku nie..tu pon x leh pikir..yela2..aku tau aku salah..
                                                                                                                               
Khas untuk awak yang saya sayang dan sayang.. ;
                                                             
    Saya tak kan halang awak dengan mana2 perempuan lagi..   Saya tak kan kacau awak selagi kita belum habis SPM..    Saya akan cuba positif kan minda saya dari berfikiran negatif..    Saya x kan marah adik awak..*jangan risau..*
                                                                                                                          
                                                                      Awak..

-  bila lelaki berkawan rapat ngan perempuan,,perkara tuh normal..
-  Bila lelaki suka dekat perempuan,,benda tu pun normal..
-  Bila lelaki tertarik untuk ber’angkat’2 ngan perempuan,,benda tuh lagi laa normal..
-  Bila lelaki tinggalkan perempuan yg mncintainya untuk bersama perempuan lain,,tu pundikira normal..

 Jadi..maaf jika saya katakan

-  Bila perempuan berkawan rapat ngan lelaki,,perkara tu akn jadi normal..
-  Bila perempuan suka dekat lelaki,,benda tu pun normal gak..
-  Bila perempuan tertarik untuk ber’angkat’2 ngan lelaki,,benda mcm tu pun normal..
-  Bila perempuan tinggalkan lelaki yg mncintainya untuk bersama lelaki laen,,awak jgn lupa..perkara tu normal…

Jadi awak janganlah risau..’whatever we do,,we’ll get it back ! ‘saya dah anggap semua perkara kat atas tuh normal..jadi awak kena terima kalau saya buat perkara yang kat atas tuh..insyaAllah,,dengan izin Allah saya takkan buat perkara kat atas tuh selagi sy menyanyangi awk..melainkan dengan sebab kita tak de jodoh..dendam..dan banyak lagi kemungkinan yg berlaku..hidup ni banyak ‘kejutan’..harap awak dan saya tabah menghadapinya.. semoga awak Berjaya didunia dan akhirat..menjadi seorang insan yg diredhai..saya maafkan semua kesalahan awak pada saya,,dan saya harap awak dapat memaafkan semua kesalahan saya pada awak..
Akhirulkalam…
SAYA MASIH MENYANYANGI AWAK…. :’(

saya selalu nmpak awak,,tp awak x nmpak sy.. :(

saya merindui awak...

saya...nak awak! haha!

ku pilih hatimu,,tak ada ku ragu..mencintamu adalah hal yg terindah!!terima kasih wat sy gembira.... :')


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

lumrah..

Huh..memandangkan aku dah nak balek asrama nie,,ape kate aku habiskan sisa2 masa aku tok hapdet bende nie sbnyak mngkin..hehe..aku juz nak berkongsi smething je..tngok ape yg aku copy kat fb tadi..status sape tah..aku men amek je..hee..


Awk...jgn berjanji dgn sy andai awk x bleh tunaikan...jgn prnah bg harapan pd sy andai awk xprnah nk usahakan...jgn setia pd sy klau awk curang dibelakang sy...knapa awk x prnah nk jujur dlm hbungan kita...sekali awk sakiti hati sy...maaf sy x akan brpaling kembali...

knp bole jadik cm nie ek..sbb org ke-3 ke?ke sbb x de kepercayaan?ke sbb salah faham? Ntah la..tp bagi aku,,mybe juz salah faham je kot..kdng2,,apa yang kita nampak tak sama dengan apa yang terjadi..tp mybe sbb kita terlalu syg kan someone tuh,,kita terlalu mendesak dia..kdng2 kita rasa dia ada dekat ngan kita..tp kkdang kita rasa jauh..pernah tak kita terpikir yg dia tak pernah inginkan perpisahan tp dsebabkan ego..manusia snggup buad ape je kan3..sedalam mana pun syg kita kat seseorang,,kita tak patut jauhkan dia dgn org yg rapat dgn dia..cemburu tuh lumrah..tapi kalau terlebih cmburu pun x guna gak..tp kalau satu saat nanti aku dah tak cemburu kat dia ngan gurlz laen,,bermakna hati aku bukan dekat dia lagi….


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

istikharah cinta..


Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini

Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh doa

Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukmu
satu nama teman setia
Naluriku berkata

Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

diistikharah cinta..

semoga aku dapat tengok senyuman dia lagi lepas ni..dan semoga aku dan dia tidak akan kecewa jika perpisahan terjadi..i luv him..but i'll try to believe him....

Boleh jadi kamu membenci sesuatu
Padahal ia amat baik bagimu..Dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatuPadahal ia amat buruk bagimu..Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui..Surah Al-Baqarah ayat 216



tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

terima kasih!


Hurm..hai semua!aku juz nak ckp tengz kat org tuh bab da carik aku..tp tuh x bermakna hubungan kita still mcm dulu..yup! mmg aku ego..aku buad tuh pun untuk kebaikan kita jugak..aku buntu..sama ada nak percaya lagi ke tak kat dia..tunggu lepas SPM baru aku ckp boleh??mmg laa aku layan dia cm biasa..tapi mcm aku ckp tdy,,x bermakna hubungan kita still cm dulu..kau bertuah sebab ada keistimewaan tersendiri..kau mudah mesra dengan orang..lebih spesifik lagy,,”dengan semua orang”..tp aku tak boleh terima...aku suggest kan kau carik perempuan lain..tp klu kau tak nak,,mmg konfem laa aku akan kongkong idop kau..pilih laa yg mana kau nak..kita ada tuhan..aku percaya,,kalau kita tak bersama pun,,mesti Allah dah atur kan yg terbaik tok kita..tp satu yg kau perlu tau,,aku sayang kau..dan aku ingin menyanyangi kau sepanjang idop aku..tp aku tak pasti semua tu berlaku atau tak..macam yang aku cakap tadi,,Allah dah aturkan yang terbaik tok kita..dan buat masa sekarang,,aku tak berapa percaya lagi dengan kau..dan sebenarnya aku rindu kau..hee..kau kenal aku mcm mana..dan aku yakin kau kau boleh buat keputusan yang terbaik…


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner