Home

OWNER

Facebook

Twitter

kenapa ?

guruh. .hujan. .seperti memahami jiwa aku yang lara ni. .kebenaran  tersingkap jua. .kekecewaan je yang bertandang kat dalam aty aku nie. .ta sangka. . sangat2 ta sangka. .kalau lah aku ta silap org, budak tuh satu dorm dgn aku kan taon lepas. .cuma dia sorang je yg dipanggil **** kenapa aku ta tau ? dan kenapa aku ta pernah diberi kesempatan tok tau ? ye. . mmg da lame. tapi aku yakin dyeorg berhubung lagy. . mcm mne aku na ngadap muka perempuan tuh ? dah la satu bilik prep ! shit ! tolong laa jangan sampai aku buad macam2. . kenapa laa aku terbaca. . n sory. . aku ngaku. . aku stalker kau tady. . bagos lah. . sorg dak form 5 tuh da tau. .tapi ta cakap pun dengan aku. .tapi aku mmg ta rapat pun dgn dia. .tapi kenapa ? kenapa kau ta amek je dia jadik adik angkat kau ? ta yah pikir pasal aku la. . semoga bahagia ! 


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner