Home

OWNER

Facebook

Twitter

selamat berbuka ! :'0

hai semua ! selamat hari raya ! eh. . salah. selamat berpuasa ! :) semoga tahun nie lbih baik drpd sblumnye k. . hurm. . kcian dye, , tertanya2 knp aku tak on. .cm nie laa aku klu on. .mesty ad yg x kena. .biar lah. . aku tanak ganggu dia sngt. .biar dia dgn kehidupan dia. . n lupe lak. . "happy friendship for 17.7.2012 " ! :'( maaf. . tak dapat nak ckp sendiri. . biarlah aku luahkan kat dlm blog aku yg tak berapa nak cun nie. . aku rindu gak kat dea. .tapi sifat aku yg terlalu jelez nie dah membuatkan idop aku derita dan akhirnya aku buat keputusan untuk berdiam diri. .itu yang termampu. . maaf. .maaf. .maaf. . aku perlu ketenangan. .n aku hapdet blog nie pown sbb aku ta tau nak luahkan kat sape. .


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner