Home

OWNER

Facebook

Twitter

i'm what i'm . .

Untuk ape kita nak jadi orang lain ? aku adalah aku ! not somebody else . . ye. . mmg aku keras kepala . . so what ?mmg aku hot temper . . kekadang larr, ,aku mmg susah nak dibentuk. . harap2 aku berubah laa yer . . doakan aku ea. . org yang baek x semestinya tak de keburukan. . org yg jahat tak semestinya tak de kebaikan. .aku bukan perempuan yang baek. . aku sedar. . tak pe. .that’s ok. penilaian manusia ta penting. .tapi kenapa ‘dia’ ta nasihatkan je kwn dye supaya tnggalkan aku ? aku kan jahat. .ye. aku mmg jahat. .aku baru sedar yg aku nie jahat. . aku baru tau yg aku nie jahat. . wow! selama aku idop, , aku baru sedar ? see..nampak kan yg selama nie aku mmg ta sedar diri. . nseb baek aku terbace ape yg ditulis. . klu ta , , mezty aku ta tau kan. .entah. . biarlah dia. . dia ta kenal aku. . aku takkn cari pasal dgn org yg ta carik psal ngan aku. .ta pe lah. aku juz na tengok sejauh mane dia nak nasihatkan org laen sedangkan dia ta pernah nak nasihatkan diri sendiri. . lantak kau lah. .rase cm nk bunuh diri pun ad. .




tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner