Home

OWNER

Facebook

Twitter

:'(

 jelez dia dgn perempuan laen ? don't be stupid syazwani ! he's not your's ! dia da lupekan kau, jangan carik dia lagi ! erk. .dia ta pujuk aku pun. .dia mara aku ea. .mesti dia da bosan asyik na pujuk aku je kan. .ok fine ! aku happy laa. . pening laa. . asal tah ary nie aku asyik terbaring je. .pastu tido. .2 la keje aku ary nie. .ta de semangat na buad pape. . bukak fb p0wn juz tngok wall dia. .sangat menyeksakan bila nampak dia on9 tapi ta mampu na tego dia. . :'( tapi aku mesti kuat ! aku bole. .doa aku sentiasa mengiringi dia. .aku sayang dia. .



zalim ke aku ? jahat ke aku ? ape yang saya nak awak tau, saya ta pernah bosan dengar perkataan maaf dari awak. .saya percaya awak tak de pape hubungan dengan budak tuh. .sye juz terkilan. .kenapa baru sekarang saya tau. .tapi ayat last awak tuh mcm na tinggalkan sye je kan. . :'( nasib laa klu bole bace. . mmg aku blurr kan. .


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner