Home

OWNER

Facebook

Twitter

andai itu takdirnya...

'andai itu takdirnya. .' salah satu novel yang berjaya membuat hati aku sebak , merintih , pilu dan akhirnya aku tenggelam bersama deraian air mata. .bila bace novel tuh teringat kat fikri. . tetiba lak dia muncul depan 
mata. . hee. . mmg laa suke. . tapi aku ta ckp ngan dia , ta tengok muke dia sngt. . jahat ke aku ? 
zalim ke aku ? aku tak hukum dia. . semua yang aku buat ada sebab. .aku ta nak dia hancur kerana aku. . aku nak dia berjaya. . aku ta nak kongkong idop dia lagy. . kalau aku balas chat dia, , nanti aku makin rapat dgn dia. . dan akhirnya aku akan kongkong dia lagy. .salah ke aku buat mcm tu ? dia bukan milik aku. .aku tau. . mcm yang pernah aku ckp sblom nie, , dia bole idop tanpa aku. . dia ta kan rugi hanya kehilangan seorang perempuan yg bernama syazwani. . 
tapi dia rugi klu dia kehilangan ------- ------- persahabatan lebih penting dari segalanya. . aku hormati dia. .insyaallah. . aku tetap akn perhatikan dia dari jauh. .walau hati aku sakit, pedih, n menangis sekalipun, , aku terima. .aku yang da cipta jurang antara kami, n aku yang kena lalui semuanya. . dengan nama Allah, aku mengaku sesungguh nya aku menyanyanginya. .hanya doa yang mampu aku lakukan untuk mengembalikan kekuatan nie. . 
 di keheningan malam..aku merinduinya. .


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner