Home

OWNER

Facebook

Twitter

juz about 1 julai..

1 julai 2011...ingat lagy tak ? dia tinggalkan aku untuk pertama kali nye..ya Allah..terpempan aku kat situ..tak tau nak buat ape..n now,,genap setahun dia pergi..tapi tak jauh sngat laa..tapi aku tetap rase kehilangan dia tau ! mmg laa aku senyum,,tapi disebalik senyuman tuh terukir seribu satu kesedihan tau ark ? ! 

fake smile ! 

rindu kot dekat dia...tapi ada hikmah gak dia pindah..tak de lah aku asyik memendam rase je..at least aku tak tau ape dia buat kat sane..tak lah sakit ati je nanti..n biar lah dia nak buat ape pon..aku da tak nak halang dia..hidup dia,,biar dia yang tentukan..kalau dia still sayang aku lagi,,dia tau lah ape nak buad..kan3,,

ary tuh hari koop + hari terbuka..huarrgghh ! result terok + terok ! tapi agak pelik sebab mak aku tak membebel mcm slalu..o0h,,mybe ad peningkatan kod=='err..ta tau laa..haha ! ok,,study make my live  more perfect !

propaganda sering terjadi dikalangan budak2 skola ! 

kenapa ? kenapa aku nampak pendek ?

ok ! that's all..hope kami dapat bersatu hingga ke akhir hayat..amin...


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner