Home

OWNER

Facebook

Twitter

kesedihan yang melampau !

"aku ok"...perkataan tuh je yang aku mampu cakap bile ada org tanye..then,,air mata jela yang setia menemani aku..sayu giler kod aty aku time tuh...tak disangke2 aku dapat jumpe dye dekat kem tawar farm pd 22-24 jun 2012..serius ! tak sangke..mule nye,,memang laa aku epy..lek2 tenang je kat sane..tetibe perasaan sedih yg terlampau menerpa ke arah aku..teresak2 aku dibuat nye..malu sey ! haha ! pedulik ape aku org nk ckp ape..dyeorg tak rase ape yang aku rase..lame giler tak jmpe..tetibe jumpa tak smpai 10 minit ,, pergh ! sentap ! Alhamdulillah,,Allah dengar rintihan aku..dapat jugak aku jumpa dia..wlupun sekejap,,tapi pertemuan tuh sangat berharga bagi aku..tengz Allah ! :')  


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

rajuk hati yang lara ~

huh ! rajuk hati yang lara..haha ! kelakar laa pulak tajuk post aq neyh ! hurm..mmg aku tngah merajuk,,,merajuk giler2 kod==' dye wat pe ? dye layan sape ? aku marah kat dye ke x ? mmg tak laa kan klu nak sruh aku jawab..carik sndiri arr jawapan dsebalik pertanyaan awak tuh ! berani buad , , berani tangg0ng laa risiko nye.. now,,i will let you g0 ! puas ? buad ape aku setia mati2an tapi dye yg disana ? bermesra mati2an dgn org laen..wei cik abg ! i dont know what u have done , , but i hope u will honestly with me , , that's only..make me trust u again..hati aku sakit,,kau tak tau..setiap hari aku tringat kat kau,,kau x pernah tau..setiap kali terserempak ngan lelaki laen,,aku tak pandang muke dyeorg smate2 nak setia kat kau..tp kau tak pernah nak amek tau..aku tak chat ngan lelaki laen tanpa sebab,,tapi malang nye kau x kan pernah percaya..dulu aku percaya kau 100% ,, tapi maaf..aku da tak percaye kat kau hundred percent lagy..hati aku da pudar,,aku tak tau mcm mana nak percaya kat kau lagy..aku takut nak percaya kat kau lagy..aku takut nak percaya kat semua lelaki..





tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

gedik !

err,,ngah marah nie ! hurm..x tau laa cpe yg gedik ! yg pasty,,due2 same je ! benci laa seyh..ingat aku nie buta ker cik abg manis oii !weyh ! aku stalker laa fb kau..tu yg aku nampak..yg aku tak nampak pulak ape cer ? aku tau laa wei ,, pergh , rindu aku da jadik benci laa seyh kat kau ! sakit laa pulak aty aku nie ! aku tak jelez laa klu kau nak dgn prmpuan laen ! tp hargai laa aku siket ! laen kali,,private kan semue ! ty aku tak nampak ape yg kau buat,,kan ?dsebabkan nie,, aku da buat kputusan ! aku tak nak contect kau lagy ! fullstop ! err..tp untuk bbrape ary jela..2,3 bulan ker..tu pon klu aku boleh tahan rndu nie..hurm..tngok arr gmbo bwh nie..bknnye nk malu kan ccpe..tp cpe sruh carik pasal ngan aku..! tak yah nak awak kite sangat laa kan ! meluat laa wei aku bace ! nak muntah akuh !




tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

sakit aty je kowt,,

ok,,aq mmg sakit aty ..tp x pe..bio laa..malaz laa nak gado..ty laen lak citer nye..hurm..aq cume nak jawab soalan kau tuh..ok,,aq nk ckp,,aq sihat..x de sakit2 pape ag..smue nye ok..n lipan tuh da maty..x risau pasal akuh..aku tau nak jage diri..*huh ! sakit pulak aty kite neyh ! *x tau ea asal aku sakit aty ? hurm..x nak laa bagitau..bio arr aku pendam sendiri..malaz nak cakap ..


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner