Home

OWNER

Facebook

Twitter

talam DUA muka (?) (?)


hurm..talam dua muka..maknenye??haha!x de maknenye!pernah tak korg alami dimana korg da wat baik dgn kwn korg,,ttibe dye tikam dari blkng?dye kutuk kat blkng?dpn punye laa baek giler!tp blkng,,kutuk2..ok..semua org prnah buad ok..hee.tapi,,ada laa sorg hamba Allah nie..aq bkn nak citer keburukan dia kat sini..juz nk share je..kat dpn kteorg,,dye kutuk2 someone neyh,,tp bile dpn budak tuh,,dye tunjukkanlah KEBAIKAN dye tuh..n sorg lgy nie,,dpn2 aq,,dye pnggil akuh BARUA..tp nsib bek laa aq cover sakit aty aku tuh dgn wat2 gelak..x tau laa dye ckp maen2 ke hape..tp menusuk kalbu sygs perkataan tuh..agaknye lau kite kawan ngan smue org,,tu dpnggil 'BARUA' eah..lantak kau laa kawan..aku x memilih kawan..n aku kwn ngan semua org selagi org tuh x wat prkara yg x boleh dmaafkan..exmple: rampas FIKRI aku dan lain2..aku syg semua org..aku x nk dsebabkan masalah kecik,,kita gduh..taon last beb..x kan nk gduh2 pulak..lgy pun,,kita belajar dbawah satu bumbung kan..tapi klu nk ckp tuh,,tngok2 laa siket..ye..mmg aq nie mcm x de perasaan..ko nk ckp pe?ckp..aq x kesah..tp kau tau ke aty aku cm ner?aku pendam je..nk tau sbb ape?sbb,,aku x rase yg aku nie seorang yg ckup berani n cukup tabah tok ckp semua tuh..dsebabkan tu,,aku hanya mampu MENULIS...MENULIS....dan TERUS MENULIS! hanya dgn cara nie je aku dpt keberanian  tuh semua..pape pon,,THANKZ KAWAN!tanpa kau,,aku x dpt mengenali apa tuh erti KAWAN~


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner