Home

OWNER

Facebook

Twitter

~kenangan oh kenangan~

KAWAD KAKI NGO PUTERI ISLAM 2012~rindu saat nie!rindu nk kawad..rindu nk kene marah..rindu nk rehat 5 minit je lpaz wat latihan..haha..dah x de lagi yg merungut kaki sakit,,muka berbelang n macam2 lagi laa kerenah budak2 BM nie..tapi setiap yg berlaku mesti ada hikmah kan..daripada x berdisiplin,,mula laa berdisiplin wlupun  x berapa nk berdisiplin..haha!ingat tagline kite"PUTERI MAHARANI YAKIN BERANI!!"walaupun kita hanya berjaya sebagai naib johan,x bermakna kita x boleh berjaya dimasa akan datang..ape yang penting kita usaha..tengz tok abg azmir,,kak fatin,,burn and ghadafi coz ajar kiteorg...lastly,,hope hubungan kite kekal wlupun kadangkala ada persengketaan antara kita semua..tapi walau ape pon,,tolong la jangan nafikan bahawa SMKBM adalah yg terbaik diantara yg terbaik okey!


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

4 comments:

  1. Puteri Maharani Yakin Berani yee...haha

    ReplyDelete
  2. yup,,berani hadapi cabaran walau dimana pun kami berada..*ceh*haha..

    ReplyDelete
  3. Eceh..hahaha
    Nampaknya bukan rezeki korang nak dapat no 1 kan..Apapun tahniah abg ucapkan untuk semua ahli pasukan PPI.. Masing2 dah menjalankan tugas dengan baik..

    ReplyDelete
  4. hurm..tu laa..x pe la..rezeki ada dmana2 kn..tahniah gak dkat abg coz da jalankan tugas dgn baek wlupun kteowg nie degil..haha..:)

    ReplyDelete

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner