Home

OWNER

Facebook

Twitter

awak2!tengok kat bawah nie..




tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

citer lawak..

hurm..k larr..memandangkan ary nie mood aq x bpew baek tdy,,pe kate kite layan citer lawak kat bwah nie..nak???hurmm..llaaaayaaann..~
TITLE::ISTERI TERSAYANG..
Seorang lelaki telah menginap di sebuah hotel di KL. Terdapat sebuah komputer di dalam bilik hotel itu. Dia pun mengambil keputusan untuk menghantar e-mail kepada isterinya.Malangnya, dia telah tersalah taip alamat e-mail isterinya dan tanpa mengetahui kesilapan itu, dia pun terus menghantar e-mail tersebut. Di sebuah rumah di Kedah pula, seorang janda baru sampai ke rumahnya selepas pulang daripada majlis pengebumian suaminya. Janda tersebut mengambil keputusan untuk menyemak e-mailnya untuk melihat sekiranya terdapat mesej daripada saudara-mara dan teman-temannya. Selepas membaca e-mail pertama itu si janda tersebut pun pengsan. Anak lelaki janda tersebut pun bergegas ke bilik ibunya dan mendapati ibunya terlentang di lantai dan dia pun membaca mesej di dalam skrin komputer::
To : Isteri kesayanganku
Date : 16 May 2012
Subject : Abang telah selamat sampai
Abang tahu Sayang pasti akan terkejut dengan kehadiran mesej ini. Mereka telah menyediakan komputer di sini pada ketika ini dan kita boleh menghantar e-mail kepada sesiapa sahaja terutama insan kesayangan kita.

Abang telah selamat sampai dan telah menginap dengan aman di sini. Abang lihat semuanya telah di sediakan di sini untuk kedatanganmu pada hari esok.Semoga berjumpa denganmu nanti, Sayang. Abang harap perjalananmu ke sini nanti lebih bermakna seperti apa yang telah Abang lalui ketika ini.


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

ary nie..

selamat tengah hari semua! haha..suke pulak..hurm,,x twu la plak nk post ape..hee..rndu larr kat sayang saye..{。^◕‿◕^。}hehe..nk wat pe eak lau rndu at dye??arrrgghhh!hurm..nk mct tp..dye mcm bzy jer..
haha..hurm..ha!tdy aq bru prsan yg wall sayang aq pnoh ngan post aq..hehe..2 larr mslah aq..x ley on9..mzty nk tulis pape at wall my sayang..cian dyer..hihi..pape pon,, aq nk ckp,,sory sayang!wat harok at wall awk!!hehe..


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

3C is my favourite..

ok..kowg mzty trtnye2 ape yg dmksudkan dgn "3C"..hehe..3C tu sbnarnye untuk Chocolate,,Cake and Cupcakes..huhu..aq suke lar makan 3 bnde ue..hehe..ad ccpe yg nk bgi x????????????ZZZzzzzzzzzzzZZZ...
asal smue tido lak nie..hurm x pe..owg kate,,chocolate bole wat kite gemok..OMG!!!yeke????yela2..mmg bole wat kite gemok pon..tp lau mkan skali skala x pe..huhu..*saje je backup diri*hurm..k larr..mlz nk mmbebel lg..lyan jela gmbar2 at bwah nie...nk tido jap..ZZzzzzzzzzzzzzzzzz.......
                                 yummy2..buat sndri aw..hak3..!kne tipu!!xD
                                       yaya kate:::seeedddddaaaaapppp!!!!
                                nak???jgn tmpah kat sni..tmpah kat kdai eah..
                                               
                                                 strawberry + coklat = yummy!!
                                             waa!!cheese cake!!!hihi..

ha!sedap ark 3C yg kat atas nie????nnty buat eah..:)
p/s::gmbar sekadar hiasan..


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

aku rindu kAu!!!

"pernahkah engkau hargai..cintaku yg sejati..pernahkah engkau mengerti..akan diriku ini..
betapa hebatnya cintamu..memberiku sejuta pilu..betapa agungnya asmaramu..mmbuatku terpaku.."
dipetik dari lagu hatiku milikmu>>nera Af9..<<rindu nya..serius!trlalu rndu..aq mntak maaf bab x dpt nk luah kn ape yg aq rse..aq x bole..mmg da sifat aq agknye ske pndam sndri..lau aq ckp ty,,mzty airmata yg kluar dlu..dlm smue hal pon!cm ner nk ubah eak..aq nie pndiam..bab ue larr agknye aq ssah sngt nk luahkn pape..aq juz mmpu ckp dlm aty..mmberontak dlm aty..tp x mmpu nk luahkn kt sspe..aq nk cngt jdik cm owg len..bebas brkate2..tp aq x leyh..tp npew????????
                                                    saye perlukan awak!!!

                                                 saye akan sentiasa tunggu awak!!


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

tentang si D..

assalamualaikum smue..!!hye..ary nie aq epy cngt2 bab mlm tdy dpt mct ngan FIKRI..!hehe..wlupown juz 5 mct jer..huhu..x pe la..kurang cket rndu aq at dye..haha..*cm slame nie x mct lak an..*hehe..da lme larr x mct ngan dye..wndoo cngt2 aw at dye..hurm..ok..ttup cter nie..skunk nie aq nk luah an cket ketidak puasan aty aq at sowg mamat nie...aq pnggil dye D jer k..
               nie ker D ue??eh,,nie kan kim hee chul..hehe..*sjak bile tah mnat korea..*
                 hurm..lyan jer larh..x kn nk ltak gmbar dye lak an..mrh dye ty..huhu..

ok..berkenaan dgn bdak D ue..ary ue sblom cuty skola,,dye jmpe aq ngan nina..dye tnye kteowg,,
ape salah aku kat kowg??ape dose aku kat kowg??bla..bla..bla..
huh..!aq mne larr twu pe dose dye at aq..aq tnye dye,,pe yg kteowg wat??dye swoh pkir sndri..ok..fine!!
paz ue dye mrh2 arr at kteowg sbb nye,,kteowg kaco awek dye..ellow..???asal nk jmpe kteowg jer??npew x jmpe ngan smue??dye ckp pe tah..aq x focus cngt..haha..pkir aq nk cngt arr kaco awek dye ue..paz ue dye ckp,,
kowg an da form4..taon dpn dh jdik akk..tunjuk larr contoh yg baek kat adik2..bla..bla..bla..ok..aq trime ayat dye..tnjuk contoh yg baek at adik2..abez ue,,yg dye g ponteng kelaz,,gaduh,,tu smue contoh yg baek ke cik abg ooii..??!len kali,,lau nk ckp owg,,tngok arr dri 2 cket..aq twu,,slh aq gak bab kaco awek dye,,tp x yah arr cmpai nk mrh2 at kteowg..lau nk nsihat,,wat care nk nsihat..nsihat ue,,bkn dgn mrh2 syg ooii..!aq bnci gler owg yg mrh2 aq smbil nsihat..lau nk nsihat,,nsihat jer arr..!
paz ue aq ckp larr::ok,,kteowg slh..kteowg mntak maaf..dah???aq pkir paz ue da settle..boleh troz bla dari situ..rpenye x..twu ark dye ckp pe..???2 je??lagi?? cik abang ooii,,untung pe aq nk mntak maaf..x brsyukur lngsung!!ambek kau..aq da geram,,aq ckp arr::abez ue??ko nk swoh kteowg mntak maaf at dye(awek dye)??merayu2 at dye??paz ue dye ckp,,aq x swoh pon kowg mrayu2 at dye..n dot..dot..dot..skit gler kot aty aq at dye..dye jmpe kteowg ad larr dlm stngh jam..eh..ntahla..tp bg aq,,mmg lme arr jgak..lpaz dari kjdian ue,,aq da nekad,,x nk tngok mke dye lngsong..!nseb bek x satu klaz..smpai aq rmove dye dari friend aq at dlm fb..ksah lak aq ngan dye..dye pown kesah lak ngan aq..!haha..cbe kowg byang kan,,lau yg kne kaco ngan kteowg ue bkn awek dye,,tp owg len..kowg rse dye jmpe ke kteowg??mrh2 kteowg??ha..!x kn..nmpak sngat dye lg pnting an awek dye dari kwn..even aq x de arr kwn cngt ngan dye..hurm..pape jela..tp pe yg pasti,,aq mmg x puas aty lngsong ngan dye!!!lau aq ckp dkat dye yg aq x puas aty ngan dye ty,,x psal2 dye srang aq at umah kang..abez satu kampong twu..!better aq pndam jek kot..huuhh.!!tp kowg da twu an..haha..


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

today..

setelah penat melakukan operasi godek mnggodek tdy,,akhir nye..!!jmpe pown SHOUTBOX..hehe..pnat aw nk carik..n tdy aq wat WISHLIST..hurmm..lau kowg tngok at sidebar kanan blog nie,,ty kowg nmpak larr pe yg aq wish..hehe..tp 1 jer yg aq nk ulas..wish prtame aq:::SETIA DGN FIKRI!!twu ark npew aq wat wish cm ue..?? sbb,,aq tkot aty aq brubah at dye..jgn pkir len..aq setia ok..!juz..aq tkot kteowg mkin jaoh..skrng nie pown da jaoh..lau boleh,,aq nk dye cmpai bile2..haha..*besarnye angan2..hehe..*tp x slh kn..huhu..mmg skrng nie aq tngh mrjuk ngan dye..biar kan dye..aq nk tngok dye pjok aq cm ner..slagi dye x mct aq n x pjok aq dgn brsngguh2,,slagi ue larr aq akn diam tnpa bicara..!aq hrap,,ccpe yg lawat blog aq nie akn bace wish2 aq ue..n tlong la amin kan eah..haha..tenkiu..


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

jika aku jatuh hati..

Bismillahirrahmanirrahim...
Ya Allah...
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya PadaMu,
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu...

Ya Muhaimin...
Jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu,
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu...

Ya Rabbana...Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya,
Agar tidak berpaling daripada hatiMu...

Ya Rabbul Izzati...
Jika aku rindu,
Rindukanlah aku pada seseorang,
Yang merindui syahid di jalanMu...

Ya Allah...
Jika aku menikmati cinta kekasihMu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya,
Bermunajat di sepertiga malam terakhirMu...

Ya Allah...
Jika aku jatuh hati pada kekasihMu,
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh,
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu...

Ya Allah,Jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu,
Jangan biarkan aku melampaui batas,Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu...

Amin ya rabbal alamin...


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

love is cinta..

Seorang jejaka melamar seorang perempuan. Tetapi hasratnya ditolak. Cintanya hanya bertepuk sebelah tangan. Namun dia tidak pula b...ersedih. Dan itu telah menghairankan kawan rapatnya.
Lalu kawannya pun bertanyalah;
"Kenapa kamu tidak sedih??"
... ... Jejaka tersebut menjawab;
"Mengapa patut aku bersedih??"
"Aku hanya kehilangan seorang perempuan yang tidak pernah mencintai aku"
"Sedangkan perempuan itu kehilangan seseorang yang benar² mencintainya.."

C ♥ Cuba kau pejamkn mata mu rapat'2. .
I ♥ Ingat lah dlm minda org'2 yg kau sayang. .
N ♥ Nampakkah kau siapa yg muncul di antara org'2 yg kau syg itu?
T ♥ Tak perlu lah kau kabarkan siapakah insan itu. .
A ♥ Andai kau tak mgerti, itu lah CINTA. .

~pergilah engkau kpd 0wg yg bnar2 mncntaimu..krana 0wg yg
mncntaimu tdak akn prnah mninggalkn owg yg mreka cnta..
tp jika engkau lbih mmilih untuk prgi kpd 0wg yg engkau cnta,,
kelak engkau akn kcewa..krana 0wg yg engkau cnta akn
prgi kpd 0wg yg mreka cnta..~


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

rahsia seorang wanita..



Wanita sukakan lelaki bagaimana? Idaman lelaki yang bagaimana?  Mari kita kaji dan selidik rahsia wanita? ini adalah rahsianya :-
1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu BERI DIA MASA untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.
3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).
4. Sekiranya seorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.
5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!
6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.
7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati, tolak cintanya dengan lembut, jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan, dia akan lakukan apa saja.
8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan, cubalah tegur dia perlahan-lahan.
9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa. Muzik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka MELUAHKAN isi hati mereka.
10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni langsung tak berguna.
11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.
12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif, misalnya menghubunginya melalui telefon, si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebaik saja ganggang diletakkan, dia akan menjerit kesukaan dan ! tak sampai sepuluh minit, semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.
13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita. Jadi JANGAN senyum sebarangan!.
14. Jika kamu menyukai sorang wanita, cubalah mulakan dengan persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.
15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar, tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.
16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau MENUNGGU PANGGILAN ATAU MESSAGE darimu, teruskan usahamu untuk memikatnya.
17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya. Tanya dia sendiri!!
18. Selepas sorang gadis jatuh cinta, dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.
19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis, cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.
20. BEKAS TEMAN LELAKI akan sentiasa ada di fikirannya tetapi LELAKI YANG DICINTAINYA sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!
21.Bila setiap kali gambar kelas keluar, benda pertama! yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian barulah dirinya sendiri.
22. Satu ucapan ‘Hi’ sahaja sudah cukup menceriakan harinya.
23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.
24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.
25. Cinta bermaksud KESETIAAN, AMBIL BERAT,JUJUR dan KEBAHAGIAAN tanpa sebarang kompromi.
26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..
27. Senjata wanita adalah airmata!!
28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya (hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis). Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati. Dengan ini! dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.
29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya. So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah…
30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah PERASAAN DICINTAI dan DISAYANGI sepenuh jiwa.


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

our memorise..~

you tell me that you love me..
you tell me that you wont leave me..
but you turn around and do it anyways..


now i'm crying my heart out..
hoping you would hear me..
but you just ignore my painful cry..


each and everyday passes by..
i fake a smile to the world..
but underneith my smile..
is my broken heart..


all the good memorise you gave me..
is all i have left of you..
but it's slowly fading away..
as time goes by everyday..
but will i get over you????

our good meMorise were goNe siNce you go..


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers

huhh..!penat..

penat gak eak godek2 blog nie..hurm..abesh smue bnde digodeknyer..
haha..tah pape jer yg aq wat..x pela..at least ckit2 lme2 jadik bukit..!
woww..!haha..k arr sje jer nk test tulis2..hehe..


tunggu ap lagi ? jum komen... :)

Daisypath Anniversary tickers
 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner